Håkan hellström - Ramlar

Jag är helt slut.. Våra tennis träningar är jävulskt jobbiga! Jobbigare än fysen till och med :P Men jag överlever för imorrn tar jag sovmorgon! För man behöver inte komma imorgon bitti på träningen om man vart där alla andra dagar i veckan! Så det ska bli skönt.. ska även dissa religionen på morgonen det är typ eget arbete där :) Så de betyder att jag har sovmorgon till typ 12 !!!! Sen vid halv 3 åker jag och Sparr till stockholm, jag tar ifrån Alle hennes pojkvän under alla hjärtans dag! Sorry Alle (A).. Vi ska dit och göra TOEFL test, ett engelska test typ.. Sen förhoppningsvis tar jag mig tillbaka till Kramfors på Fredag kväll, hade kunnat stanna i sthlm men känner inte för det, har inga pengar att shoppa för så ;D

Åh Fanny kom just upp och gav mig en alla hjärtans dag present! gud så gulligt :) Värsta fina inslagningen i nått rosa papper där det var gelehjärtan och ett fint kort till! <3 Det förgyllde mig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0