fullt

Alltså jaha? tro det eller ej men det var fullt på Gladan (!!) alltså krogen i Kramfors, så jag kom inte in! Vissa lördagar är det fan bara tre pers där men idag..första gången jag ska gå in, då äre självklart fullt så jag inte kommer in..:P har faktiskt inte tagit mig till den krogen ännu, har bara vart på kramm och det endast 1 gång.. så då tänkte jag att de blir premiär på Gladan.. men icke!

Ja kvällen började med att Joseph kom in rusandes till mig.. Så vi käkade mat sen så kom vi på att jag skulle köra hans bil ikväll och vara chaffis! Bra idé för då slipper jag gå till stan och tillbaka ^^ Jag skjutsade han på en fest, sen for jag till Hanna J där vi skulle kolla melodifestivalen och så.. men det blev tydligen en oväntad fest där, kom en massa folk och plingade på:) Men det var trevligt de med! Sen skulle vi gå in på Gladan då, såå vare en låång kö.. Så då jag nästan hade tagit mig igenom hela kön med en framför mig och så självklart kommer vakten och säger att det är fullt.. bara de med stämpel som kommer in! Bra där, Grattis Hanna du kommer inte in.. Då kände man sig som då man var under 18 och inte kom in.. jätte kul! haha aja men det var en kul kväll ändå, träffade mycke folk iaf :) Hela kramfors var ju typ ute!


image66
Här är iaf ett snyggkort från kvällen :) Hanna, Hanna och Amanda!

Aja nu har jag tagit mig hem i alla fall, bättre lycka nästa gång kanske :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0