Förkyld åter igen

Det blir inge SM för mig i helgen.. Jag är fortfarande förkyld och det har blive värre, har ont i halsen nu också och då får jag inte träna nått.. Tråkigt :/ Hade vart kul att träffa lite tennis folk! meen de får bli en annan gång.. Frågan är då vad jag ska göra i helgen? Hade en tanke på att åka till Piteå, men min familj ska tydligen till Ammarnäs och åka skidor.. Men jag hittar nog på nått här i Kramfors, måste iaf plugga rätt mycket! Så jag är fri från skolarbete under lovet och praktiken! Det som suger riktigt mycket är att vi i Kramfors har inte lov samtidigt som Piteå.. :/ Jag måste gå i skolan en hel vecka till..

Nu har jag i alla fall skaffat mig gratis sms på nytt efter att haft ett uppehåll på en månad! =) Usch va jobbigt de var att inte ha det.. Så nu äre bara att skicka sms till mig ;D hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0