En snabb visit i sthlm

Då var man tillbaka från Stockholm efter en rätt snabb visit, jag och sparr tog tåget igår och kom fram där vid 8 tiden, tog oss till södermaaalm till sparris lägenhet, hann höra någon riktig riktig stockholmare snacka.. Stog där och skrattade för mig själv i snöstormen.. :) hoho.. Sen imorse tog vi oss till stället där vi skulle göra provet, vi satte igång och satt där i 4h ca, det här provet var endast engelska och man gjorde det via datorn.. Writing, listening, reading och speaking.. Så man skulle alltså sitta och snacka med datorn där ett tag! haha lite lustigt allt.. Grymt svårt var det dock! nästan snudd på svårare än SAT provet jag gjorde tidigare.. vet inte riktigt.. Aja men sen skyndade vi oss till T-centralen och jag skulle försöka hitta ett tåg hem och sån tur var fanns det sista minuten biljett som gick om 30min då :) Så tur hade man allt! Väl i tåget gjorde jag faktiskt någon nytta.. jag läste en bok, vi ska ha läst ut en bok till v 9 i svenskan och det var ett tag sen jag läste böcker, tråkigt nog och nu upptäckte jag hur kul det var? eller vad man ska säga.. kul är det väl inte riktigt men man blir som helt fast i boken.. jag glömte totalt tid och rum alltså, precis det som man vill göra i ett tåg! Jag läste i princip hela tågresan, så det gick hyffsat fort =) Boken som jag läser är iaf, Liza Marklund - Den röda vargen.. Mycket bra!

Sen då jag kommer fram till Kramfors busstation har Tess och Jessica kommit för att möta mig så jag slipper gå i mörkret :) hihi, det är faktiskt läskigt att gå själv i Kramfors, man vet aldrig vad som kan hända, vips så dyker det upp en mördare! :S hah nerå ..

Sen då jag kommer in i lägenheten ligger det ett rosa gulligt brev på marken från Sandra, Michelle, Sofie och Lina :) Gud så glad jag blev, tårarna var nära! så himla gulligt <3

Såklart.. har jag gått och blive snuvig och förkyld igen.. Satt på testet imorse och nös, mindre kul! Jag är så himla klen, är det inte den ena så är det de andra.. Känner mig trasig och svag, som att jag går sönder för minsta lilla.. Sa till tränaren i veckan att jag bara blir sjuk hela tiden och att jag inte vågade träna så hårt, men han sa att bara jag åt apelsin och kiwi skulle jag inte bli sjuk, så i veckan åt jag typ trippelt av kiwi och apelsin + fisk och shit.. Men vad hjälpte det?

Det är i alla fall skönt att vara tillbaka i krallet så i helgen ska jag ta det lugnt, kurera mig och bli frisk så jag kan spela SM nästa helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0