Bältros

Tro det eller ej, men jag har fått ännu en ny typ av sjukdom! eller vad det nu är.. Jag har i alla fall fått bältros! Fick några utslag förra veckan och dom gick aldrig bort sen började dom göra ont så jag gick till skolsystern idag, sen blev jag skickad till vårdcentralen och de konstaterade att jag fått bältros! Och det är väldigt ovanligt för unga att få det, det är mest gamlingar som får de där! haha de känns ju mycket bra! haha.. Men de är ju såklart att jag får det! 1 på 1000 liksom;P Alltså det är ju helt sjukt så dåligt immunförsvar jag måste ha! haha.. Ganska komiskt detta! Men jag får i alla fall träna, fast lugnt! Så de är ju bra i alla fall ;D Dock ger inte träningen lika mycket om man har infektion i kroppen sa någon.. Menmen!

Micke ironisk idag:
- Läget Hanna? Bakis eller?
- haha
- Fest till helgen eller? Hoppas man är bjuden då i alla fall!

Snubben är ju skön ;D Motför andra! rätt person kom om man säger så.. verkar det som iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0