Äntligen hemma

Jag och Josephs bilfärd var händelserik idag.... Bland annat, stod det plötsligt en ren mitt på vägen då jag körde, renen stod där i lugn och ro, käkade eller vad den nu gjorde.. Lustiga djur dedär! Jag fick iaf bromsa rejält och svänga ut på andra filen typ ;P Det gick bra i alla fall, men man blir ju som chockad.. tur att jag inte fick en bil i möte iaf! Vi kom oss hem i alla fall vid sju tiden, så då stod maten på bordet, mammas potatisgratäng och fläskfilé, alltid lika gott :) Sen vid nio tiden for jag till Öjebyn där tjejerna var! Alla tillsammans ikväll och imorrn med dessutom! :D Kan inte bli så mycket bättre? Michelle var barnvakt till Jeremias, han är så sööt, gud i himmel! barn måste vara de sötaste som finns! förutom kaniner då:)

image72

Annars så fick jag veta att då vi är i Florida så går det en masters turnering (tennis) Innebär att de bästa i världen i tennis kommer att vara där, både tjejer och killar! grymt eller vad.. Så vi ska och kolla på den i Miami!!!!! Jag längtar som ett djuuuur ^^ Min dröm är att se Federer..... hoppas han ska vara med!


Min mormor är typ den gulligaste som finns dessutom! Hon tyckte de var så synd om mig då nån snott mobilen så hon ska köpa en ny till mig! Vi ska gå på stan imorrn och se om vi hittar någon, sen ska vi fika :)
Men först imorgon bitti ska jag ta mig en promenad och sola lite! Måste börja förbereda mig nu!

Åh nu ska jag gå och lägga mig i min sköna säng som jag saknat... godnatt v

I´m happy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0