A black world

Idag har jag pluggat och tränat, sen gick jag och mötte Tess vid bussen som kommit hem från gbg :) Åh vad jag längtar tills morgondagen är över, för då har jag gjort klart psykologiprovet... hoho :P intessant... eller inte

Guuuuud det var de värsta jag sett :´( Blondinbella.... Hon har just satt upp en bild på sin blogg då hon är håller på att sminka sig och shit.. Då står det under bilden: Backstage- Ser ni vilken underbar kaninpäls jag har? Leopardfägad dock! ....... Hur kan människan ha en kaninpäls på sig??????????? :´(

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag håller med dig Hanna!!! Kaninpäls av alla pälsar ;( Undra hur många kaniner som fick sätta liv till bara för den där förbannade jävla pälsen ??? :(

2008-02-27 @ 08:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0