100 dagars och klassfest

Imorse då jag vaknade var jag tvungen tänka till har jag drömt en mardröm eller är min mobil borta? Tyvärr var det ingen mardröm..

Ja igår var jag på klassfest hos Andre! Det var faktiskt en riktigt kul fest! :) Nästan hela klassen var där + 2 till. Men kvällen förstördes ju när min mobil plötsligt försvann där vid 01.00 tiden..tror jag? Jag hade min kamera och mobil breve varandra på ett bord, sen skulle jag gå och kolla klockan typ..och då var mobilen borta! trodde de va nån som jävlades me mig och skulle gömma den eller nått.. men ringde den iaf och då var den helt plötsligt avstängd! Då äre fan lurt att nån snott den.. För jag stänger verkligen aldrig av mobilen.. Vi vände upp och ner på hela huset kändes det som men ingen mobil hittades så nu är jag fullkommligt okontaktbar känns det som.. Jag är verkligen beroende av denna mobil har jag kommit på nu efter att ha vart utan den en dag! Det är verkligen påfrestande kan jag lova.. :´( Men vem kan ha tagit den? jag hade ju inte en tanke på att nån i min klass skulle kunna ta den.. en kompis liksom.. Ne så kan det inte vara! Den måste ligga i nått hörn.. helt ensammen:P hehe äh skit i den nu! Jag överlever.. Det var ändå skitkul med en klassfest ;D vi börjar komma igång nu kanske? har vart väldigt sega på den fronten, de här var andra klassfesten... :P

Här är några bilder i alla fall :)
image67


image68

image69

image70

Finns fler på www.HannaOhman.bilddagboken.se ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0