En dag i Luleå

Nu är jag hemma med ett par jeans rikare, hittade ett par för 100kr! woho! Sen köpte jag inte så mycket mer, lite små tjaffs bara.. På vägen till Luleå satt vi och surrade på och helt plötsligt skriker Sara, hallååå, stoppp!!!! vafan vi är snart i Råneå, MICHELLE sväng av!!!! Vi hade då glömt att svänga av... eller vi och vi.. Michelle hade glömt svänga av (nog för att vi också borde märkt att vi åkt lite väl långt^^) så vi var 2 mil utanför Luleå..Vi hade nog det allt för trevligt i bilen! :) haha.


Michelle och jag :)

Michelle och Sofie i Luleå :)

Sen då jag kom till Piteå kom det fram en tant som var väldigt full och började snacka..
- Vad står du här helt ensam för? säger hon.
- Väntar på skjuts....
- Men...Vill inte du bli min vän?
- Ehm.... jaa...hmmmmm
- Men vetu jag älskar dig (!) säger kvinnan.
- jahaaja..
- jomen vetu jag har ju barn och barnbarn å allt de där ja du vet ju hur de är å blablabla började hon snacka..
sen backar hon och granskar mig upp och ner...
- Men gud så snygg du var kvinna! en sån vacker kvinna har jag inte sett på mina dagar.
- Det tror jag nog.. haha
- Får jag följa med dig hem?? säger hon då helt plötsligt
Och så ser jag äntligen mamma komma!!! så jag springer och sätter mig i bilen!
gah vilken tant!! Vad är det med folk nu för tiden?!


Ikväll blir det lugnt! Ska ta en sväng på ruller blades sen blir det något avsnitt av sex and the city.
Imorrn är det jobb 08.30-18.00 sen ska jag till Hanna på avskedsfest och så blir det nog utgång men ska försöka att inte ta mig hem allt för sent eftersom det även är jobb på Söndag som gäller.

Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0