Studebaker West / Painter Hall

Idag har det vart fullt upp igen som vanligt. Hade oriantation från 8.30-16.30 så det blev nästan för mycke viktig information för mitt huvud att klara av! OBS jag har hittat en svensk tjej!!! trodde jag var ensam men tydligen så fanns det en till svensk ^^ Sen hämtade Amanda och Vanessa upp mig, dom som jag har bott hos nu i två nätter. Så dom hjälpte mig med alla väskor och jag checkade in i mitt rum, jag bor tydligen i ett temporärt rum för att det är så många nya studenter i år att alla inte får plats eller något. Så jag bor just nu i ett ganska stort rum med tre andra, dock har jag inte träffat någon av dom ännu! vet inte vart dom håller hus eller har ingen aning vem dom är heller. Hann knappt packa upp alla mina saker så knackar någon på dörren och så var det Hayley (en tjej i tennis laget) och Sophie (en tjej från australien som förr spelat i laget som är här och hälsar på) Dom bjöd in mig till en middag med deras föräldrar! Så vi var och åt italiens mat sen skjutsade hon tillbaka mig och sen kom de andra tjejerna från laget för att hälsa på mig Dena, Kylee, Sarah och Kimberly. Tydligen så hade jag fått ett finare rum än dom, sa dom iaf, dom bor två och två vilket jag också kommer göra sen. Så det här kanske blir bra? dock vet jag inte vilka mina rumskamrater kommer va?!?!!

Allt är i alla fall jätte bra här för alla är så himla snälla, trevliga och hjälpsamma!

Imorgon är det återigen en dag med oriantation sen på kvällen ska vi ha något möte med laget tror jag :)

Nu är klockan ungefär 11 här så ska ta och sova, mina ögon svider! haha.. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0