Sista dagen i Sverige

Ja shit vad tiden har gått fort.. känns som att jag ofta skriver det i den här bloggen! haha.. Men den gör ju det! Alltså förstår ni att jag åker imorrn? Det gör inte jag..

Idag har jag mest packat, vilket inte varit lätt då man inte får ha med sig så mycket på flyget, 2 väskor som tillsammans får väga 46kg, sen var jag in till stan en sväng och gjorde några ärenden, sen var jag och tränade med Joseph som just kommit hem från USA.. Mormor kom och sa hejdå, sen ikväll har tjejerna varit här och så sa vi, - vi ses snart! Inget hejdå här inte.. Vad konstigt det känns! Det var som samma känsla som på studentennatten då jag skulle säga hejdå eller vi ses snart till Amanda och Hanna.. Nä gud vad hemskt och konstigt..

Åker i alla fall imorrn från Luleå halv 8 på morgonen, åker från stockholm till Chicago 10.15 sen får jag nog vänta där ett tag sen åker jag vidare till Indianapolis och där är jag framme 18.15 deras tid och typ 00.15 svensk tid tror jag. I Indianapolis kommer min coach Kathy och hämtar mig sen åker vi till Muncie och så kommer jag förmodligen träffa två tennis tjejer i laget och kommer jag nog sova hos någon av dem första två nätterna tills jag får flytta in i "dormitory" eller dorms som man oftast säger.. Där får jag nog flytta in på Måndag tror jag? Och hela nästa vecka har jag något som kallas orientation som är för alla internationella studenter.. Sen vet jag inte så mycket.. Men så fort jag får tag i en dator så skriver jag väl någon rad ^^

Jag är nervös.. Jag har så många frågor också! Vem kommer jag bo med, det är inte säkert jag får bo med en tennis tjej så det kan bli någon helt random, hur ser rummen ut? Hur bra är tjejerna jag ska träna med? Hur mycket kommer vi träna? vad kommer vi köra för typ av träning? Vad för slags fys? Hur kommer maten vara? Kommer jag överleva? alltså listan kan skrivas lång men nu har jag inte tid att sitta här något mer..Måste kolla igenom alla viktiga papper som jag måste ha för att få komma in i landet osv.. Sen kolla så jag har med mig allt :O ojoj

Men ni får hade så bra så hörs vi!

Sen måste jag bara säga! Gud vad kul för Simon Aspelin och Tomas Johansson som är i OS-final i dubbel!!!! Gud vilka rysningar jag fick då jag såg dom vinna semifinalen idag.. Och imorrn möter dom min favorit Roger Federer och Wawrinka...MEN i det här läget håller jag på Simon och Tomas! såklart :) GO SWEDEN!!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du kommer klara dig kanon bra!:) hoppas du fortsätter skriva, så man har lite koll på dig! :) Jag saknar dig!!! pusspuss <3 och du.. vi ses snart ;)

2008-08-16 @ 00:15:53
Postat av: Hanna

Åh Hanna vad kul!! Hoppas allt går bra nu och att du trivs! Du kommer att äga alla amerikaner;) Lycka till och skriv ofta!! Puss!

2008-08-17 @ 22:39:18
URL: http://hannajensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0