Måndag

Idag har jag vart en sväng på stan, var med mamma och köpte lite underkläder och sånt..Sen träffade jag Sofie och Sandra, åt på subland sen hittade mig en klänning, en kjol (typ) och en t-shirt, allt detta blev 87kr! FYND på hög nivå :) Sånt gillar vi. Sen var jag och tränade med Mattias i regnet och kylan, usch vilket väder det är nu! Och nyss är jag hemkommen från Roasters (Nodo). Känner att jag vill hinna med så mycket som möjligt i veckan! Borde börja packa också...Men jag har inte orken, eller ja inte just nu i alla fall. Imorrn blir det att färga håret, träning med Johan sen skulle mamma bjuda på bio! Mamma mia blir det, alla säger ju att den är så himla bra, så vi får väl se om jag också tycker det. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0