Jimmy eat world - shame

Gud vad man blir less dessa skor som man säljer hela dagarna, maler samma repliker.. "här har vi en ny modell som är uppbyggd i hålfoten...blabla" inte nog med det..Nu drömmer jag på nätterna om dom här fula skorna också!!! Nä idag var det en ganska tråkig dag att jobba.. Gick segt! Får hoppas på en bättre dag imorgon :)

Igår hade vi besök av mammas kompis Ann med familj, sist jag träffade dom var väl ca 2 år sen om inte mer! Och barnen har blivit så stora!!! Men fortfarande lika söta :) Tiden går så snabbt, jag hänger inte med.....

Idag efter jobbet kände jag att jag var tvungen känna på bollen så man inte tappar känslan! Har inte spelat nå tennis på en vecka nu pga förkylningen :/ Så jag drog iväg min bror från datorn till tennis banan! mohaha.. Det var kul!


Hallå det är snart jag åker!!! paniken börjar inta sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0