I mina kompisars händer

I tisdagskväll/natt fick jag ett sms där det stod att jag skulle befinna mig i stan där jag upplevde sommarens lycka "nu kan du få mig så lätt" alltså där Håkan Hellström hade sin spelning på pdol. Sen skulle jag få uppdrag och vara i mina kompisars våld fram till torsdag.. haha jag trodde ju att det var något kedjebrevs skämt eller något.. Men tydligen inte!
Så jag for till stan helt ensam nervös och hade ingen aning vad som skulle hända.. Men iaf så träffade jag mina söta kompisar och så fick jag börja med att ta på mig en tröja som dom gjort:
 

Sen så började första uppdraget, jag skulle rita av en bild på alla på 5 min - Alltså, Michelle, Sofie, Sandra, Lina, Sara och även mig själv. hehe det här blev då resultatet.. Jag är ju inte den bästa på att rita måste jag förvarna om!



Sen så fick jag någon ledtråd och det ledde till dom här vackra sverige trosorna:)



Jag skämde ju då ut mig i stan här..



Och här..Fick söka efter en papperslapp i någon äcklig gägga som jag inte visste vad det var. Men det visade sig sen vara gröt blandat med makaroner och oliver.. Mums!

 

Sen fick jag ett uppdrag där jag skulle ta kort med en tenniskjol och tennisrack med ställen som man tänker är Piteå typ.
Det blev, Roasters, Nodo (där vi vart och druckit kaffe, te varje kväll i sommar nästan), Pentryt (krogen såklart), Gina tricot, trädet, sen var det tänkt havsbadet men det regnade för mycket.

Jag tänkte bara - Tur att jag flyttar härifrån, folk tror ju jag är knäpp!
 
Nodo och Pentryt

Sen abslutade jag med en härlig dans! haha så lejd


Och här har ni mina underbara kompisar som hade gjort allt det här :)



Nu var jag klar med alla uppdrag och fått alla mina bokstäver vilket blev Pentryt..Så då skulle vi och äta middag där på kvällen! :)


På Pentryt

Men tydligen var det inte slut på överraskningar!!!! Jag fick sitta i en bil under ett täcke i ja hur länge? typ 30 min..Dom sa att vi skulle till något ställe vi aldrig vart på.. Men så leds jag in i ett tält och helt plötsligt var vi i Sandras husvagnstält i Sikfors!!! Åh vad fint dom hade gjort, tänt ljus och så fick jag presenter! Ett överlevnadskitt så nu kommer jag definitivt klara mig i USA!

 
Lina och Sara, och det där var mina fina presenter :)
+ en jätte fin ram med ett kort på oss alla och några fina ord bak på kortet! <3

Tack så mycket för allt, det var en jätte kul dag! Även fast jag skämde ut mig! haha.. Det var iaf jätte gulligt gjort ! :)
Ni är bäst, Michelle, Sandra, Sofie, Sara och Lina, Jag älskar er <3

Jag längtar redan till jul..Då jag träffar Michelle och Sandra på Arlanda nyss hemkomna från Thailand och jag från USA, den 19e december! :) hihi.. Sen blir det återförening av alla :) och 25:e december!



Nyss har jag vart och lämnat tillbaka min älskling också :'(



Nu ska jag ut med mina vänner och leka bilkurragömma, har aldrig gjort det förut men det är typ en bil som gömmer sig och så skickar den sms med ledtrådar vart den kan befinna sig, sen vet jag inte så mycket mer.. :) Men det blir nog kul!

Imorgon är det min sista dag.

Kommentarer
Postat av: Päron!

Gud vad kul det låter :D man skulle vart där ;) ne men lycka till och blogga mycket ;) MVH en stamgäst ;)

2008-08-14 @ 23:39:54
Postat av: M.

Gud jag får rysningar ! Jodå den 19 december, We´ll be there ! ;D puss älskling !!

2008-08-15 @ 23:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0