Hår-problem

Idag var dagen då jag skulle färga håret..Hatar att färga håret, grymt jobbigt! Men jag tänkte att det skulle vara ganska soft idag eftersom vi bara skulle färga utväxten..Men det gick ju käpp rätt åt helvete! När jag hade duschat ur färgen var mitt hår fläckigt och gult! Jag fick typ panik! Dessutom ville jag inte färga hela håret för jag har haft problem senaste tiden med att håret blir som tuggummi på vissa fläckar! Men nu var jag ju tvungen färga om håret, så det var bara att fara på kvantum och köpa någon ny färg! När jag tvättat ur det och blåst det var det ännu fler fläckar med "tuggummi".. gick inte att kamma eller nått, usch.. Dessutom var jag typ brunett! Och jag vill ju inte ha brunt hår, inte just nu iaf! Det var ju meningen att vi skulle göra slingor också men vi visste inte om vi skulle våga..Håret kanske skulle lossna då :O Så jag for in till stan till en frisörsalong och frågade om man vågar göra slingor på mitt hår:
- Oj...Nej absolut inte! Nu måste du vara väldigt försiktig med ditt hår, inpackning varje dag och du ska inte använda någon plattång eller fön..
Suck. . . . . Men efter att håret blev riktigt torrt så ser färgen och så ganska bra ut..Jag är faktiskt fortfarande blond! Så det var ju tur!! Men håret är inte i ett bra skick om man säger så :/ Men bättre det än att det ser ut som fan! haha

Sen såg jag ju Mamma Mia på bio idag och den var skit bra! En film som man blir glad av att se :) Och sånt gillar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0