OOppsi

Har precis tvättat lite kläder, förstått mig på hur systemet fungerar här i USA, lite annorlunda faktiskt..Hade ingen aning vilka tvättmedel eller sånt jag skulle köpa men tur jag hade Georgina och Hayley med mig till Walmart =) Billig affär nånting!

Igår var jag nere på tennisen ungefär hela dagen, tränade nästan 3 timmar i hettan med Dena, Sarah och Kylee. Pratade med vår coach och sånt.. Sen träffade jag Hayley och Georgina fick se deras grymt snygga rum! Som hotell rum! Dit ska jag nästa år, om jag blir kvar vill säga ^^ Hjälpte dom med någon soffa och sånt..Sen for vi till Walmart för att jag skulle försöka fixa något telefonkort men det visade sig inte funka så måste dit imorrn igen.Sen var vi och utanför arenan, dom hade ordnat en "picknick" för alla elver.. Så det var typ grymt mycke folk som överallt annars iof..
Hade ju som tänkt på ett internationell fest men vi skulle ha springtest dagen efter så jag hoppade det och gick och la mig ganska tidigt för att vara en lördag.

Idag hade vi ju då "springtestet"! De andra i laget hade inte alls bra kondition måste jag säga!
Sen hade vi lite situps.. Och tydligen så kör dom Dynamics här också!
Duschade åt lunch, gick runt och träffade folk med Hayley, Georgina och Andres..
Sen hade vi något möte med hela laget..
Gick och åt middag med tennis tjejerna, fixat tvätt och har nyss pratat med Mamma, Pappa och Sofie via skype :D
Snart har vi något "floor meeting" fråga mig inte vad dom ska prata om men.. Sen blir det väl att sova :)

Jag har bränt mig grymt mycket dock, jag är en tomat och har grymt ont på axlarna! tänkte inte på att man kanske skulle ha solkräm :S

Dessutom har jag inga sommarkläder! Inte för den här hettan iaf! Jag måste köpa kläder!!
Alltså man kan inte ha mer än korta shorts och ett linne, man dör annars!

Imorgon börjar skolan!!!!


Kommentarer
Postat av: Päron

låter ju skönt det :D här regnar det för fullt med starka 14 grader typ ;D haha dynamics.. tungt! :D vad var det för springtest btw? :)

2008-08-27 @ 14:56:00
Postat av: Hanna

Njaa det var typ inte det riktiga springtestet, bara typ förberedelse och hon skulle se ungefär hur vi låg till.. men vi ska ha det riktiga imorrn..men jag får ju inte vara med nu.. :P det är på 1.5 miles vilket är typ 2.5km

2008-08-28 @ 04:14:40
Postat av: Päron!

Vad skönt med 500 meter mindre mental plåga än cooper:D då kan man ju göra en bra tid ju :D

2008-09-07 @ 16:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0