Framme

Nu ar jag har och jag kan inte fatta det! Alltsa jag har haft sa fullt upp dessa dagar jag ar helt slut i skallen, det har ar typ forsta gangen jag slappnar av och da tittar jag pa min kalender och ser att jag glomde att Sofie fyllde ar igar!! :( Forlat Sofie!! jag brukar aldrig och jag menar aldrig glomma bort fodelsedagar! gud jag skams! Hoppas du hade en jatte bra fodelsedag i alla fall! GRATTIS i efterskott :) 

Jag hinner inte skriva sa mycket av vad jag har gjort men det ar en hel del vill jag lova och alla ar sa himla snalla och trevliga med mig!!! hjalper mig med allt! Just nu sitter jag pa ett health center och vantar pa ett mote med nagon doktor som ska kolla sa att jag ar frisk och sant vet inte egentligen vad han ska gora.. Sen har jag ocksa tagit en himla spruta idag :S men de gick bra! 

Jag hoppas jag far internet snart, formodligen imorrn da jag ska flytta in i dorms, hitils har jag bott hos Kristin som ar en tjej i laget och nu bor jag hos min assistant coach..

foresten sa ar det skit varmt har!!!! 30 grader tror jag

HOPPAS ALLA HAR DET BRA DAR HEMMA, SAKNAR ER .<3  


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hanna, de är lugnt :P haha .. Saknar dig <3

2008-08-20 @ 02:45:09
Postat av: päron!

fasen hanna vad trevligt att höra att det rullar på :D kör hårt! ha kul! som BENJAMIN (Björn gustavsson) skulle säga ;)

2008-08-20 @ 21:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0