En fredag

Sitter i biblioteket nu i vantan pa att mina lektioner ska borja. Var upp pa traning 06.30 men som jag sa tidigare sa far jag inte vara med och trana annu, sa jag kollade bara pa.. Sen var vi och at amerikans frukost buff'e, gud vad dom ater mycket skrap mat har alltsa.

Var ju pa amerikans fotbolls match igar och det var grymt! Atminstone i borjan, mycke folk och taggad publik :) fattade dock inte sa mycket.. kan inte alla tjorviga regler men jag lar mig val nagon gang, var skola vann iaf med typ 48-14 sa de var kul! Sen var det ratt kul att kolla pa alla cheerleders.
Jag tog aven en massa kort som jag kan lagga ut sen da jag har tid nagon gang!

For nagon dag sedan var en baseball spelare pa forsta sidan i tidningen pga att han hade druckit som minderarig och han var typ 19.. har maste man vara 21!!!!!, det var alltsa bild pa honom namn och hela kittet! watch out!!

Annars en pinsam handelse som hande mig typ i Mandags eller nagot.. Jag satt pa en sociologi lektion med en klass pa typ 200 pers.. Det var forsta lektionen med den klassen och lararen stallde massa fragor typ, vem har mest syskon och sa sa folk massa olika siffror och den som hade mest syskon fick typ godis.. Sa fragade hon massa olika fragor..Sen kom fragan.... Vem i det har klassrummet kommer langst bortifran? folk sa typ Ohio, South Carolina, Michigan osv.. Jag tankte inte saga nagot, men da tjejen jag satt breve pushade pa mig, kom igen nu sag vart du kommer ifran..Sa jag sa da Sweden.. Och alla bara OOooooohhhh och vande sig mot mig.. Det var hemskt! haha

Ha en trevlig helg gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0