Det händer saker

Igår kväll var jag på internationell middags grej, det var trevligt. Men hamburgarna var riktigt äckliga! Jag saknar svenska!! Sen så var det något välkomsmöte i basketboll arenan för alla nya elever! Det var skit coolt! Hur mycke folk som helst och ett grymt band som spelade + cheerliders! Precis som i filmerna, kändes overkligt! Alla är så himla taggade också och inte lika blyga som svenskarna! Dom är som oss då vi är fulla eller nått?? haha!

Idag har jag träffat min advisor och fått mitt schema för hösten, ser bra ut ändå!
Sen tränade jag lite, träffade min coach och laget osv..

Och jag tror inte jag vart med om något coolare idag alltså, jag skrattade ungefär konstant i en och en halv timma, jag grät! alltså helt sjuk.. Vi var också ikväll på någon välkomst grej med alla freshmens (nya elever) Så det var en snubbe som tog upp frivilliga från publiken och så hypnotiserade han dom, så att de gjorde olika saker, går inte att beskriva men det var hur sjukt som helst! Har ont i min mage nu efter allt skrattande.

Nu är jag i alla fall tillbaka i mitt rum, en tjej sover så jag kan inte tända någon lampa så det är typ jätte mörkt och jag vet inte hur jag ska hitta mina saker, hittade dock till datorn såklart ^^ haha.. Nä men jag måste köpa någon lampa + andra saker!! OCH jag har ingen mobil just nu.. Min röda älskling har lagt av nu igen.. irriterande, sen hade jag en extra mobil med mig men tror ni den fungerar? Nej såklart inte, den hittar nämligen inget nät = förmodligen för gammal mobil.
Man klarar sig verkligen inte utan mobil!! Måste gå och köpa ett usa mobil kort eller vad man nu kallar det IMORGON!

Nä nu ska jag gå och sova :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0