Yeej

Igår tillbringade vi kvällen hos, haha.. Dilf, Milf, linus och Fritz.. Alltid dessa smeknamn! Men de var trevligt, :) kul att träffa dom i helgen! =) Men sen var jag tvungen lägga mig och tur det, blev en tuff dag.. Spelade 3 matcher i ett..Så jag stod på bana 6 från halv 9 till halv 2 ungefär..Käkade några mackor mellan matcherna, hade ju inte överlevt annars! SIngeln förlorade jag, men fick iaf 500kr i prispengar så det var inte dåligt :) Sen dubbeln vann jag och Alle, var lite skakigt där ett tag, men vi löste det^^ Finalen spelade vi sen jätte bra!

Nu har jag precis slängt in en ansökan till universitet här i Sverige också..Tänkte om det nu inte blir något i USA så kan det ju vara bra att ha något i andra hand! Mamma har legat på mig att jag ska söka här i Sverige också, haha.. Hon vill ju inte att jag ska till USA, det är så långt och blabla.. Men hur ofta får man den chansen? Kommer ju ångra mig om jag inte far känns det som.. Då mamma berättade för mormor att jag kanske ska till USA hade det börjat rinna tårar för hennes kinder :/ Får skuldkänslor känner jag.. Men det är ju faktiskt det här jag vill.. Vill inte börja på universitet i Sverige nu direkt, kanske om något år men inte nu för då blir jag fast här i Sverige känns det som.. Dessutom om jag skulle göra det skulle jag typ sluta med tennisen och det vill jag inte heller, jag skulle kunna jobba ett år och träna osv, meeen då är det ju inte säkert att jag får jobb.. Så College i USA det är vad jag vill för tillfället :)

NOG om det.. Jag är trött och tänkte lägga mig i sängen och se på ett avsnitt av One tree hill, eller kanske Kyle xy? vi får se ^^ Däremot vill jag ha nya avsnitt av Gossip Girl och Heroes!!!!!!!

Egentligen borde jag plugga. . . . har ingen ork!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0