Söndag - våren är här

Imorse tog jag en rejäl städning här i lägenheten, det behövdes vill jag lova! Det kommer in så himla mycket grus nu också.. Sen tog jag Fanny och Tess oss en promenad i det fina vädret till konsum för att köpa grillgrejer! Sen på eftermiddag tog vi ut filtar och grillade korv!
image121

Sen var jag tvungen att plugga som vanligt, men internet la ner så då gick det inte lika bra! Så vi (jag, alle. fanny och tess) kollade på film, Into the wild..En verklighetsbaserad film, ganska hemsk! Lite långtråkig men värd att se!

Nu borde jag sova, blir väl förmodling löpning imorgon bitti, 07.00. Kan dom inte hitta på något roligare? Jag börjar bli less på alla tre rundor som vi varvar vecka ut och vecka in, korta nordvind, bruket och långa nordvin. Börjar bli lagomt less efter 3 år nu känner jag.


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0