Projektredovisningar

Imorse mådde jag mycket bättre, dock har jag fortfarande smärtor i magen! Men det står jag ut med. Jag och Jessica framförde vårat projektarbete imorse för HIL 2, det gick jätte bra! Dock har nu catrine och rektorn övertalat oss att göra detta i aulan imorrn! gah att jag ska vara så lättövertalad.. Det kommer bli pinsamt. Det är typ säkert 4-5 klasser + andra som kommer kolla då (!) Aja, Vi överlever nog. Annars idag har jag kollat då andra har gjort sina projektredovisningar, pluggat och tränade i eftermiddags, men ja.. jag är inte så pigg i benen, har ju inte ätit riktigt på två dagar och då blir man lite slö känner jag! Men nyss gjorde jag mig en rejäl middag, spagetti och köttfärssås! MUMS :) Det är nog bland det godaste tror jag! Förut var det köttbullar och makaroner som nöttes så nu är det spagetti och köttfärssås som är standarden ^^

I morgon blir det fullt schema! Fys på och tennis på morgonen, skola, sen göra redovisningen i aulan direkt efter springa till bussen mot piteå! :) Direkt jag kommer fram 21.25 har jag match, matchen är egentligen utsatt till 21.00 men då har jag ju inte riktigt kommit fram, så vi flyttade fram den lite! Segt att spela match efter att ha suttit på bussen i 7h? Svar ja! Men det löser sig nog! Ska bli kul att komma hem, saknar tjejerna!

image139

Kommentarer
Postat av: lisa

ha en trevlig kväll! :)

2008-04-24 @ 19:39:55
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Sandra

Vi saknar dig med!!!!!!!!!!!!!!! Åh Hanna föresten.. när du kommer hem måste vi gå på gallerix det finns ett JÄTTE sött kort på två kaniner där!!! :D

2008-04-24 @ 21:44:09
Postat av: Hanna

Åh det låter mycket lovande :):) hihi

2008-04-26 @ 00:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0