Något mer positiv

Här kommer en något mer positiv Hanna! Eftermiddags träningen var mycket roligare och mer givande. Efter lite vila, godis och Kyle blir allt bra :) Ja jag köpte godis.. :S Jag var så less, så jag var tvungen! :)
Tränade ensam med Caxton, den grymme! men han var schysst faktiskt.. Vi hade våra diskussioner och kom fram till att jag ska ta bort något träningspass.. Eftersom nått måste ju ändras då jag är skadad eller sjuk hela tiden..Sen tror jag inte att ett eller två tennispass gör mig till en sämre spelare så eftersom Jag har kommit fram till att jag presterar som bäst då jag tränar lite, innan den här tävlingen i helgen hade jag bara tränat något enstaka pass och dessutom inte spelat tennis på 3 veckor innan det. Och jag spelar bra, de hade jag inte gjort på länge. Kan bero på att jag var väldigt sugen på att spela?.. Men sen då jag tränat bra i flera veckor, spelar jag kasst på tävlingar, kanske för att jag är less då och helt slut i kroppen? Jag tror det är så! Det här passar inte mig att träna 3 pass per dag känner jag! Jag är för klen helt enkelt.. Men kroppen säger väl till då jag tränar så mycket som jag egentligen inte behöver och då blir jag sjuk. Alla är olika, vissa behöver träna mer andra mindre. Dock, om jag bara har tränat tennis en gång per dag känns det jätte lite :S aja..

Nu sitter jag och laddar för långa nordvind ungefär en mil som vi ska springa imorrn 07.00, alltid lika otaggad för den.. Alltså de kortare rundorna vi springer kan va jobbigare faktiskt, men den här är så dryyg och tar aldrig slut. Jag fattar inte varför vi ska springa så mycket? Vi ska ju faktiskt inte bli långdistanslöpare! Gah vårt fysupplägg är så grymt tråkigt.. Aldrig nån förändring i princip på 2 ½ år.. SUCK. Snart har jag i alla fall klarat det, inte länge kvar!!!

Nu när jag har skrivit om en massa träning måste jag komma med något mindre seriöst :) FEST IMORRN! 50 dagar kvar till studenten! :D :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Godis lindrar allt Hanna! ;)

2008-04-18 @ 10:30:47
Postat av: Sandra

Godis lindrar allt Hanna! ;)

2008-04-18 @ 10:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0