Lördag

Igår var vi hos mig ett tag och kollade på Talang, jag, tess, hennes syrra Tilda som är och hälsar på, Alle och Fanny.. En riktig tjejkväll ^^ Sen kollade vi på Step up hos Tess! Grymt bra film alltså!! :)

Snart ska jag och träna tennis, sen ska jag och Alle till simhallen och simma några längder med en skönt bastu som avslutning! De ska bli skönt :) Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, ska väl umgås med tjejerna här på tg eller nått!

Själv kommer jag nog hem till Piteå nu på fredag troligtvis! Ska spela tävling under helgen där, sen så stannar jag hela veckan, eftersom vi är ledig nån dag i skolan veckan därefter :)

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0