Kramfors

Just nu sitter jag i skolan och väntar på att en lektion ska börja. Har precis varit och tränat, på gruset..gick väl sådär! Men det kommer väl, de värsta är att jag är förkyld:/ Och tävlingen börjar imorrn!! aja, blir nog bra. Jag har ju faktiskt lyckats vara frisk i hela 7 veckor! Rekord typ..

Det var faktiskt kul att komma tillbaka hit och träffa alla kompisar! :) Man missar mycket då man är borta 5 veckor! Idag kommer Linus och Christian hit! Dom har jag inte träffat på ja jag vette fan, sen i sommras! Så de ska bli kul, dom gick i klassen men svek oss och flyttade tillbaka till sthlm! Men nu kommer dom hit på tävling =)

Varför ska jag minnas sånna saker som är helt onödiga istället för de som är nödvändiga här i livet?! gah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0