Kramfors Pokalen

Ja i helgen är det ju tävling här i Kramfors, i tältet på grus! Det är mitt underlag tror jag :) För idag spelade jag bra! Jag vann och är nu i semi, dock mot en väldigt bra tjej så kan bli tungt imorrn, men de ska bli kul iaf! ^^
Idag tog jag en sovmorgon sen for och kollade på matcher, träffade folk och sen spelade jag ;D ÅH idag cyklade jag! Förstår ni hur skönt det var?! Slippa gå, är så less på det..det har börjat bli drygt att gå med den tunga tennisväskan fram och tillbaka vareeenda dag.. men nu får jag cykla :) Bara de inte kommer mer snö nu .. men de tror jag inte!

Åh jag vill ha ett par skor.. hittade ett par skit snygga högklackade skor i USA som jag vill ha, men fanns ju såklart inte i rätt storlek.. Jag har ju aldrig i hela mitt långa liv gått med högklackade skor.. Kan vara dags att pröva snart tänkte jag :) Eftersom, hade som tänkt ha det på balen meen borde ju träna innan så jag inte vinglar fram på balen! ^^ Men de är ju som svårt att köpa några skor här, finns ju inga affärer i kramfors typ! eller iof, de finns ju faktiskt två skoaffärer här kom jag på, får gå och kika om jag hittar några, men det är ju tveksamt!

Ikväll blir det lugnt, har match 9 och dubbel halv 11, sen om det blir vinst spelar jag igen 12.. Så det blir en tidig natt :)
Hoppas ni där hemma har kul på Pentryt ikväll, dansa åt mig också :) puss på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha en skön fortsättning på helgen!

2008-04-12 @ 20:06:09
URL: http://www.fashionmagnolia.blogg.se
Postat av: Hanna

Tack detsamma! :)

2008-04-13 @ 16:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0