Hopp om liv

Ja, nu mår jag mycket bättre i alla fall! Idag har jag inte gjort mycket, legat i sängen och sett på One tree hill, sen då jag var lite piggare fixade jag till bloggen som ni kanske ser..Sen kom Alle nyss förbi med lite hälsofil till mig som jag försöker få i mig nu :) Hon köpte även cola, mamma sa att det skulle vara bra, avslagen cola..De drack man då man var liten och mådde dåligt minns jag ^^

Imorgon är det bara så att jag måste vara frisk för då ska jag och Jessica göra projektredovisning! :S nervöst.. Klart man blir sjuk under den viktigaste veckan! Hur lyckas jag?

Det är i alla fall jätte fint väder idag, 10 grader varmt har jag hört rykten om!

Sommaren är på G! Och jag känner på mig att det kommer bli en bra sådan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0