Home sweet home

Nu har jag äntligen tagit mig hem, till Piteå efter en lång dag!

Började med en överraskning på morgonen, vi slapp springa och hade fotboll som fys! Gud så kul det var ;D
Jag och Jessica överlevde vår redovisning i aulan! Alltså ni ska veta så nervös jag var, har nog aldrig vart med om dess like, hjärtat pumpade max alltså! Men det gick faktiskt bra, i alla fall fick vi beröm efteråt så., :) Så nu efter att vi har visat våran film för hela skolan typ, och hela världen haha, så har jag blivit härdad..Så jag tänkte lägga ut dom här nu också! Så varsågod här har ni mitt och Jessicas projektarbete!

Här är min film!



Här nedan kommer Jessicas film!



Varför vi gjorde dessa filmer? Om man vill söka in på college så kan det vara bra om coacherna får se en film på spelaren, det är nästan ett krav. Speciellt om man kommer från ett annat land. Vi la ut den på youtube för att få kontakt med olika coacher, och det är många som kollat på våra filmer och blivit intresserade av oss! Och det var väl det som var målet med vårat projektarbete :)

Efter denna redovisning köpte jag och Alle en glass som vi satt och åt i solen, gud vilket väder det är alltså!! Har vart sol två veckor i rad nu tror jag? Underbart! Sen joinade även Hanna och Amanda oss därute i solen! mys :) Men tyvärr var jag tvungen dissa solen och sätta mig i den enormt fullpackade bussen :/ Direkt jag kom fram till Piteå for vi till tennishallen, bytte om och in på match! Det gick bra iaf, jag vann :) Så nästa match är inte förens söndag :O Sen kom även mina söta kompisar för att kolla då jag spelade, =) Alla är hemma i helgen hörrni! ^^

Nu ska jag gå och sova i min underbara säng, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0