Helg

Igår på dagen var jag på stan för att försöka hitta grejer till studenten! Och jag hittade mig ett par skor, som jag både kan ha till balen och till studentdagen :) Sen hittade jag en vit klänning till studentdagen, köpt från VILA..Dock så var det någon spets, volang grej längst ner som var irriterande men som mamma ska ta bort och sy om lite :) Sen köpte jag partytejp från h&m ^^ En väldigt bra uppfinning! Och det fungerar riktigt bra, ibland har man kanske någon tubtopp tillexempel, som åker ner hela tiden..Men med den här tejpen sitter klänningen som klistrad!
Sen åt jag Sofie och Sara på Subland, längesen och alltid lika gott :) Jag och mamma var sen och hälsade på mormor, fick oss lite fika och så fick jag en liten gullig väska av henne, som jag kanske kan ha på studenten? Jag vet inte, dock måste jag hitta en kuvertväska till balen..Mycket man ska fixa nu känner jag!!

På kvällen var det fest hos Martin, så jag körde dit och prövade därmed den nya bilen :) Den var jätte fin faktiskt! Bra köp! Ja väl hos Martin var det väl rätt mycket folk, jag var nykter och hade ont i huvudet, samt trött! Så det blev ingen lång vistelse, men det var bra för att jag skulle upp tidigt nästa dag! När de andra for ut och dansade la jag mig i sängen och sov :) Var dock sugen på fest och Pentan!! Men icke, Hade match imorse och har nyss kommit hem, det blev en vinst. Trodde jag skulle ha fyra matcher idag men det blev 3 stycken, så då har jag alltså två matcher kvar idag, en kl 16.00 och en 18.00 tror jag..

--------

- Jag tycker synd om dig.

Kommentarer
Postat av: Mandis

Lycka till! :D

2008-04-27 @ 18:32:37
URL: http://tantmandis.blogg.se
Postat av: Hanna

tack mandis ;D

2008-04-27 @ 23:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0