Gavin DeGraw - Jealous Guy

Ehm.. Gud vad tiden går fort helt sjukt!

Igår hade jag mitt första tennis pass på 3 veckor typ.. Går alltid risigt i början, inte bra.. Hade rack och allt med mig men vi spelade aldrig, skulle finnas tennis banor på ett hotell, men ne det var en basketplan, ser dom inte skillnad? gah.. Men jag och pappa sprang ju varje morgon, en morgon tvingade vi ut Marcus och mamma, Mohaha! :) Så jag har inte legat på latsidan i alla fall, då hade det varit tungt att börja om! Men det kommer de nog ändå att bli i veckan! Däremot till helgen har jag tävling!! på GRUS dessutom! Måste ligga i hårdträning nu känner jag..AJA

Igår var det T2 på statt! Innan var vi en sväng hos Carro sen åkte vi in rätt så tidigt för att få komma in. Jag var Chaufför, så det blev hel nyktert, brukar bli så för det mesta känns det som, för de är skönt att kunna veta att man kommer hem. Det är jobbigt att dricka också, + att det inte är gott! :/ var väl inte så överdrivet kul där måste jag säga.. Men ikväll tar vi nya tag! Ska först till Lina på middag sen blir det utgång på pentryt! Kanske blir nån drink ikv?

Idag har vi haft fullt hus, hela släkten har varit här och nu är det en paus så kommer snart några andra! Pappsen fyllde ju 50 då vi var borta!

Imorrn drar jag vidare till Kramfors! Shit dessa fem veckor gick jävulskt fort alltså.. Men det ska bli kul att komma tillbaka, inte just till staden och allt plugg jag har framför mig, men jag saknar människorna :) Inte länge kvar nu där nere......

Ha en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0