:)

Det är något konstigt med min mage, jag undrar om jag har ätit något som varit gammalt? hmm :S Kunde inte sova på hela natten hade så ont i magen och mådde illa, men imorse for jag ändå på träningen för jag tänkte att det skulle bara va värre att ligga hemma och tycka synd om sig själv. När man tränar kan man glömma av smärtan också, dock var det jäkligt tungt imorse! Blev ingen frukost, men lunch fick jag i mig, känner mig inte alls sugen på middag :/ Jag som älskar att äta! Jag brukar vakna upp på morgonen och tänka åh vad gott det ska bli med frukost, men imorse höll jag på spy bara tanken av det.. Oj kanske inte så kul att läsa detta! haha.. Menmen, jag klarade mig igenom dagen, känns som att man inte kan missa en enda skoldag nu, vi har sjukt mycket i veckan..Sen imorrn himla nationella i 5 timmar sen på torsdag projektredovisning = Jag är nervööööös. MENMEN Nu till det positiva med dagen! Sandra ringde och berättade att hon klarat körkortet, GRATTIS :D Hanna fyller 19 idag, grattis på dig med ;D OCH sist men inte minst, Tess ringde mig nyss efter jag tränat och berättat att ett nytt Gossip Girl avsnitt kommit!!!! weeej, så snart efter jag tagit mig en dusch eller nått ska vi titta :)

image123

Dessutom har Linus lagt upp min och Jessicas film, projektarbete på deras hemsida så snart har väl hela tennissverige sett den :S Här är deras hemsida som jag kan rekommendera www.downtheline.se

Kommentarer
Postat av: Hanna J

Nytt gossip girl?! Faaan va bra :D

2008-04-23 @ 12:00:53
URL: http://offiss.webblogg.se
Postat av: Hanna

Jaaa, finns att ladda hem ;) ^^

2008-04-23 @ 12:08:39
URL: http://hannaohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0