En måndag

Imorse då jag vaknade tog jag mig en promenad i det fina vädret, borde plugga nu dock!
Sen upptäckte jag att jag var i tidningen, typiskt! Jag ser ut att va flint eller nått.. :/ http://www.pitea-tidningen.se/sport/artikel.aspx?ArticleId=3680549

Idag hoppas jag på att vi ska och äta lunch på thaigarden! Sen ikväll ska jag jobba på tennishallen, annars har jag inte så många andra planer för dagen ;P

Uppdatering..

Mycket gott på thaigarden! Jag åt så magen var proppad vill jag lova! Sen var det jobb som gällde, var tränare åt en massa söta barn, hade även den minsta gruppen idag som var 5-6 år kanske..Dock råkade jag träffa en och samma kille på näsan, kinden och pannan alltså tre gånger! Han var väl kanske inte världens bästa på att träffa bollen men jag försökte lägga så lösa och höga bollar som möjligt för att han skulle träffa, men det gick inte.. Men han bara skrattade och sa direkt han blivit träffad - Det gick bra! och så log han :) vilken gulligplutt..Jag trodde han skulle börja gråta och hela kittet då jag träffade han, men icke!
Sen fick jag även träna nån timme :) Bra jobb ^^

Sen bar det iväg till roasters där tjejerna var! :) Och nu har jag landad vid datorn som vanligt, sitter och läser på aftonbladet och alltid ska man bli lika deprimerad varje gång.. Nu har en äckelgubbe hållt sin dotter inlåst i 24 år, hon har fött sju barn som är hans..Alltså hennes pappa! Hör ni så sjukt? Jag vet inte vad jag ska ta mig till..

Kommentarer
Postat av: Josefin

Tycker inte du såg flintis ut :)

2008-04-28 @ 11:43:18
URL: http://josefinb.blogg.se
Postat av: M.

Du skulle vara med oss ;D;D

2008-04-28 @ 22:28:56
Postat av: Mandis

Vilket reportage ;D Och grattis till segern! hare så kul på sista ;D

2008-04-28 @ 23:18:27
URL: http://tantmandis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0