Dagen efter

Den efterlängtade gårdagen var kul men kunde definitivt vart mycket bättre om inte våra tränare som vanligt ska förstöra! Vi började i alla fall hos Jocke och Henrik som bor ett hus nedanför alla andra från TG (tennis gymnasiet) Sparr var väl lite mindre smart med att ha fest i huset där tränaren bodde, så han upptäckte och fick därmed veta att det var fest för alla studenter på gladan ikväll. Han upptäckte dom med fulla lägenheten med sprit, vilket man absolut inte får ha i lägenheterna. Vi fick då veta detta, så vi var väl lite beredd. Så såg vi lasse komma gående, in med allt i soffan sen plingar det, vi hade plockat bort allt och vi såg så oskyldiga ut, vi sitter ju bara och kollar hockey ^^ Men dom kan egentligen inte göra så mycket eftersom vi är 18. Men dom som var där som var under 18, dom drack inte en droppe men fick ändå världens utskällning för att dom umgås med dom som dricker, så dom ska i princip få straff för det! Så jävla lejt alltså. Helt sjukt! Sen glömmer vi bort allt det och försvinner bort till stan och gladan :) Fullt med folk och hela min klass utom en var där! och vi är typ 30 st. Ganska bra! Så de var skit kul..DOCK Sen kommer folk fram till mig och säger att vår tränare är där. Han skulle väl kolla till oss, han sa typ hej sen drog han. Sjuk människa. Han måste ha ett tråkigt liv alltså, stackarn egentligen.

Men kvällen var riktigt kul ändå ;D Vi skiter i, bara 50 dagar kvar här ju!


image118
Andrea och jag
image119
Henke, käppen, david och Jessica



Det var de! Idag har jag varit i skolan, blev ingen träning imorse fick mig en skön sovmorgon! Men på eftermiddagen hade vi matchspel, och för mig går tennisen bra! Grustennis gillas :)

Och vädret är ju underbart! Äntligen är snön borta, solen lyser och det är ljust! Man blir så mycket gladare :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas ni hade roligt! Er tränare kan ju inte vara friska. Han borde skaffa sig ett liv? haha, jag kan tänka mig vilken panik ni fick och hur oskyldiga ni såg ut! ;) När kommer du hem??

2008-04-18 @ 10:31:56
Postat av: Hanna

Jodå de hade vi! Jo verkligen! joo du minns ju sist vilken panik det blev!;P jag kommer nog om en vecka :D

2008-04-18 @ 16:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0