Ball State University till hösten?

Skönt med helg som vanligt! :) Idag hade vi svenska nationella muntliga, gick väl sådär :S Sen har jag hämtat ut ett paket från en coach i USA, som skickade massa information och det ser ut som att jag kanske börjar där till hösten :) Ball State University i Muncie, Indiana som ligger ca 40 mil från Chicago. Det är ungefär sverige klimat där, men de blir nog bra det! Visst hade det varit skönt att hamna någonstans i värmen, men tänk att då ska man klara av att spela tennis i värmen året runt.. Så jag tycker det här verkade jätte bra, jag får fullt scholarship så jag behöver inte betala nått i princip, förutom resan dit..Annars får jag 3 mål mat per dag, böcker, undervisning, boende, adidas sponsor, strängade racketar osv.. Tror också att man kan få fickpengar :) Desutom är det en div 1 skola och dom brukar oftast vara bra säger dom.. På skolan där går det ca 20 000 elever. :O Lite mer än Kramfors starka 500 elever? haha.. Men vi får se hur det blir med det där, det är fort man ändrar sig också! Ska iaf slänga in en anmälan till nått universitet här i Sverige också, ifall att! :)

Idag blir det lugnt, har varit och kollat på matcher sen ikväll ska vi väl se på tv eller något liknande! Har match imorrn så ska väl sova rätt tidigt :)


Det här är tennis laget i Ball State

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0