Äntligen helg

Ja idag har man fått sig 3 utskällningar sammanlagt, men jag tycker inte att jag har gjort något fel så jag försöker att inte ta åt mig. Studentfirande är något som ingår i skolan anser jag! :) Först lackade Tomas på oss, men mest för att vi befann oss i lägenheterna annars hade det varit okey men som straff fick vi springa 1 mil som fys. Sen var det Lasses tur, han var skönast! Han sa att vi var jäkligt osmarta..Men att vi får festa och vara med på alla studenfirande grejer, även missa träningar för sådant! bara vi inte befinner oss på sporthotellet.. Så det var ju lugnt för dom. Men.. Då var det Caxton kvar.. Då fick jag mig en egen utskällning, det är inte acceptabelt blabla..även om du var nykter eller hur det nu var ska du inte gå ut på gladan.. Du förstör din sömn osv. Han sa också att han inte hade kunnat sova efter att han hade sett mig på gladan, han blev så besviken.. :S Aja egentligen skiter jag fullständigt i honom, men man tar ju ändå åt sig på något sätt och det är inte så kul :/ Menmen.. Jag är även expert på att ta åt mig.


ÅH pappa ringde just och berättade att han har köpt en bil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Som jag ska få ha i sommar!!! Nu blev jag glad :D:D En audi var det tror jag! gah nu blev dagen genast mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: Mandis

Att du har blogg du med ;D trevligt!! :D

2008-04-18 @ 17:04:30
URL: http://tantmandis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0