ajaj

Alltså jag borde verkligen inte sitta här just nu, jag borde plugga men helst av allt sova! Har sovit alldelens för lite på sista tiden.. Har typ inte hunnit ta igen mig sen resan och tidsombytet :S Igår då jag satt och pluggade somnade jag.. De händer inte ofta.. Jag har verkligen kommit av mig med pluggandet! innan jag åkte hem så pluggade jag typ dygnet runt, jag var motiverad, vad hände med det? Men det tar väl ett tag att komma in i det..
Har en massa plugg nu att göra sen håller jag på med USA grejset och det tar en himla tid de också! Coachen från USA ska ringa mig i veckan, och jag är nervös! Snacka på engelska:S tänk om jag inte förstår vad hon säger?! haha..
Äh de ska nog gå fint! Menmen..Idag fick jag studentmössan och champagne glaset^^ Det börjar närma sig hörrni!!!! ;) Åh vad jag längtar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0