Torsdag

Idag har jag tränat och det har gått bra ;D har lite hosta och så men de får man tåla.. Hade bara en lektion idag, så då gick jag och tränade igen, tränade mycket serve eftersom min serve sög i helgen, men nu fick jag till den :D Känns bra inför helgens tävling..

Efter träningen cyklade jag och jessica och handlade, sen på väg hem såg vi ambulansen och en kille som låg på marken, då säger jag "äh de är väl bara nån som brutit benet" Men då jag kommer hem får jag efter ett tag höra att denne kille på 45 år har blive mördad, kniv mördad.. Mitt i stan brevid skolan. OCH mördaren går lös, här sitter jag i kramfors helt själv och det är en mördare som är lös! jag tänker inte gå utanför tg huset ikväll kan jag lova! Fy fan vilken brutal stad! Eller stad kan man inte ens kalla det.. Större by möjligtvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0