Torsdag 11 oktober

Veckan har faktiskt gått fort, eftersom jag var hemma i Piteå till måndag. Har mycket i skolan, brukar va det så här innan loven. Allt på samma gång i alla ämnen. Började känna av att jag har ont i halsen igår, så jag försökte vila igår så mycket som möjligt samma idag. För imorrn har jag match! Men faktiskt så känns det lite bättre idag :) Men jag ska spela imorrn hur sjuk jag än är sådeså.. Jag är ju ändå alltid sjuk så spelar ingen roll känns det som.

Då jag var hemma i helgen fixade jag en ny cykel eftersom min andra blev stulen här i Kramfors, fick en gammal cykel av morfar som han inte använde, så vi skickade upp den med buss.. Så när jag skulle gå och hämta den i Tisdag så stöter jag på min stulna cykel (!!) precis utanför skolan. Jag blir typ chockad :P
Den som tog den har tagit bort min pakethållare, satt fast nån vattenflaskehållare och tagit bort nån annan sak, men mig lurar du inte.. klart man känner igen sin cykel! Så jag ringde polisen, så de mötte mig och så tog de cykeln sen idag var jag och hämtade ut den :) Så nu har jag två cyklar! så de kan gå..

Så jag cyklade hem idag med min stulna cykel, men kan knappt cykla på den eftersom de har höjt sadeln så förbannat! men de får jag fixa, tur att man har verktyg till det också (inte) Men iaf så snöade det på vägen hem (!) Det var mycket kallt och jävligt.. Cyklade förbi några små barn som var helt överlyckliga, "mamma mamma mamma titta det snöar!" De var ganska söta, hihi..

Nu ska jag ta mig en dusch sen sova och vila upp mig för tävlingen i helgen! Match imorrn mot Ida..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0