Tisdag

Jag är förkyld som vanligt :/ Mina ögon är iaf på bättringsvägen, men ser lite suddigt fortfarande! Men jag överlever.. Som pappa sa: Du råkar ut för de mesta du Hanna, men motgångarna gör dig psykiskt stark :) Får hoppas på det! Men jag ska absolut inte klaga, finns många som har det mycket mycket värre..

I helgen ska jag va frisk för då ska jag och Moberg till Falun på tävling :)

Och igår var jag ju så klantig att jag glömde tvätt tiden och nu tar det typ en vecka innan jag får ny tvätt tid.. Men hann iaf få i en tvätt med de viktigaste! Om det krisar sig går jag bort till päron & nordmar för de har alltid lediga tider :O Jaja whatever, nu måste jag gå och ta tag i psykologin, har prov imorrn! :/

Jag längtar efter lov, vill ha lov nu! vill hem...

Tobias är väldigt söt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0