Söndag

Nu har jag kommit tillbaka från Övik, men lyckat resultat och allt! För jag vann både singeln och dubbeln :)

Kom till Övik igår, Hade bara en dubbel match, spelade med Annelie och vi vann första matchen.. Sen på kvällen gick jag, Tess, Malin, Fanny och Alle ut och åt, blev en kebabtallrik, den satt fint den =) + en bilpåse till efterrätt.. Jag har kommit på att det går bättre i tävlingarna då jag äter godis under dem =) Förut var vi alldelens för seriösa, näe de gick inge bra de.. Nu har jag liksom vunnit två tävlingar på raken då jag ätit godis och shit! mohaha.. Aja sen bodde vi i en scout stuga som låg precis breve tennis hallen, så vi sov på luftmadrass, mindre skönt! Men gratis så de va bra..

På Söndag hade vi uppvakning på morgonen, sen spelade jag mot Fanny och vann 6-4 6-0 vilade och åt, sen spelade jag och tess finalen, då vann jag 6-4 6-2! Fick även 1400 för vinsten :) välbehövligt
Då var det vila i typ 1h sen skulle vi in och spela dubbel finalen, vi vann då med 6-4 6-2.. Känns som att jag har spelat hela dagen, men nu är det över, fast det var ju kul förstås men jobbigt. Dock är det ju träning imorrn bitti igen, löpning på schemat också..
Vi kom oss i alla fall hem med tg bussen snabbt & bra.. Så nu sitter jag här helt slut i kroppen, med en förkylning och utslag på ena ögat och typ ögoninflammation i andra ögat :/ Har ju alltid nått fel på min kropp så jag är van..


Många på tg är deprimerade för tillfället.. Det blir inte bättre då vi påverkar varandra.. men det är ju sånna tider också, det går väl över? Dessutom hatar jag då folk är elaka mot mina kompisar! ÅÅÅH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0