Måndag

Idag är det måndag igen.. Kom hem från Falun igår kväll, hade en mycket bra helg där :) Jag och Moberg bodde på Hotell, åt hotellfrukost, befann vi oss på tennisbanan en hel del (!) men vi hann även med en mycket snabb sväng på stan, för jag hade för lite trosor med mig! haha.. Kom dit Fredag kväll, gick upp 6 på lördag morgon, spelade kl 8.. Först spelade Amanda en singel, sen spelade vi dubbel och till sist spelade jag en singel och så räknade man ihop matcher, de lag som vann flest matcher vann.. Och de första vi mötte var inte specc bra! Så vi vann med 3-0 i matcher, Sen nästa match vi skulle spela var utsatt kl 20.00 men det blev försenat och vi kom inte in förens efter 9.. Jag fick börja spela min singel halv 12 på natten och var inte klar förens halv 1.. Kändes i huvudet att man var rätt trött alltså, kändes som att man bara spelade utan tanke, men det gick ju bra i alla fall :)

Så på söndagen spelade vi final, vann med 3-0 så jag och Amanda kunde åka hem väldigt nöjda med vårt spel och med vinsten :) Sen tog vi tåget till sundsvall och därifrån buss till Kramfors, och sån tur var kunde Nordmar hämta oss med våra tunga väskor, väldigt snällt! ^^

Här finns några bilder från helgen  www.hannaohman.bilddagboken.se/

Och nu sitter jag här, ska plåga mig med saknad nu de sista dagarna här i Kramfors tills jag får åka hem på lov!

Jag älskar dig Tobias <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0