Måndag

Nu var det en vecka sen jag skrev här märkte jag just..

Förra veckan åkte jag i alla fall hem till Piteå på Onsdags eftermiddagen, kom hem och träffade tobbe :)
På Torsdag var jag på ansiktsbehandling för första gången, efter det kände man sig ren i ansiktet kan jag lova! Åkte sen till mormor och övningskörde, lånar mormors bil varje gång eftersom vi bara har automat, lite jobbigt det menmen. Börjar bli mycket stabil på körningen nu faktiskt :D
Sen på eftermiddagen åkte jag och tobbe till hans bror, hans dotter klara fyllde två år! Gud så gullig hon är :) Och
På kvällen var det tjejkväll på stan och då var det första gången jag var på den nya Gallerian! blev förvånad så fint det var! Brutalt mycke folk var det också, orkade knappt kolla i affärerna nått..

På fredag var jag på stan igen och köpte lite saker, sen åt vi på subland :) Övningskörde ännu en gång!
Laddade inför kvällen, då det var förfest hos Sandra sen gick vi på Pentryt.. Det var en kul kväll =)

Lördag tog jag det lugnt och Söndag åkte jag tillbaka till Kramfors, kommer fram sisådär halv tio på kvällen, jätte mörkt och läskigt i kramfors, jag går och ska hämta min cykel som står på tennishallen.. Men inte fanns det nån cykel där!!! den har nån tagit!!! Lite knäckt jag blev.. Då måste jag gå i mörka, läskiga Kramfors ända hem.. Men jag fixar skjuts tillslut! annars hade jag nog blive våldtagen, tack nordmar :D hehe

Har världens bästa kompisar och världens bästa pojkvän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0