Måndag 8 Oktober

I helgen har jag vart i Piteå igen :) Åkte hem Torsdag eftermiddag och kom tillbaka till kramfors ikväll..

Under helgen har jag vart med Tobbe, vi har tagit det lugnt, vart i Luleå, sen shoppat också! Jag hittade mig en mjukisdress och en klänning/tröja nått sånt! Sen har jag köpt en ny väska under helgen också, eftersom min gamla gick sönder..
Sen har jag även träffat kompisar, i Lördags for jag Sara och Sofie till Hanna där även Lina, Carro och Frida var, vi satt och snackade sen kollade vi på skönheten & odjuret.. Som jag upptäckte att jag aldrig sett :O inte hela filmen iaf..
Igår kväll kom Sandra Sara Sofie och Lina till mig vi satt och snackade.. Sen kom även Tobbe :) hihi
Tränat har jag också gjort, lovade ju det eftersom jag skulle va borta fredag och måndag..

Idag har jag vart på jakt efter en cykel! Men ingen hade en damcykel.. Sen kom mamma på att morfar hade ju en gammal cykel som han aldrig använder, så då fick jag ta den :) klarar mig faktiskt inte utan cykel här!

Men nu sitter jag här helt ensam i min lägenhet, ska gå och sova, sen upp 05.50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0