Fredag

Idag hade vi träning som vanligt kl 7, sen kl 8 skulle jag ha match då.. Skulle egentligen spelat senare men kunde inte missa skolan idag eftersom vi hade redovisning och skulle jag inte ha gjort det idag hade jag vart tvungen göra det nästa fredag och då är inte jag här så ja.. Men matchen då.. Inte bra match om man säger så, fast jag vann ju iaf! men spelade inge bra :/ blev 6-2 7-5.. Hon hade typ två setbollar, ledde även med 4-1 i andra men jag lyckades vänta..Så de var iof skönt :)

Sen gick jag till skolan, gjorde muntlig redovisning för klassen och det gick väl bra! Sen var vi på nån föreläsning i aulan, gubben som snackade blundade ungefär hela tiden, och det säger ju sig självt, inte intressant alls.

Då vi slutat gick jag Hanna, Amanda och fikade på bakfickan! De bjöd mig på fika, och så fick jag en försenad födelsedagspresent av dom.. :) Ett kort med en kanin på och ett par söta örhängen fick jag! Mycket gulligt av dom :)

Sen gick jag till tennishallen för att hämta mina grejer och då ser jag Fanny där, Så vi går in och bollar lite! verkligen behövligt.. Hade ingen träff idag alls på matchen, men hittade den nu faktiskt!
Efter vi tränat satt jag Jessica, Fanny och pratade hur deprimerande Kramfors kan va.. Vilket liv har man ibland liksom.. Går upp kl 6 tränar 7 går i skolan, tränar sen igen, hem laga mat, plugga, gå och lägga sig tidigt, annars orkar man inte... Förra året var bättre, då hade vi iaf sammanhållning här i tg huset!

Ikväll ska jag till Moberg och Lagerkvist för att se på Idol och umgås =) Sen imorrn 10.40 ska jag till Övik för att spela tävling, har bara dubbel imorrn dock.. På Söndag singel mot Fanny! Måste spela bättre då än vad jag gjorde idag, annars blire tungt..

Nu ska jag gå och laga spagetti och köttfärssås MUMS =) Ha en bra trevlig helg gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0