Torsdag

Har inte orkat skriva så mycket här men tänkte skriva nått nu tänkte jag! Har precis kommit hem från träningen och satte mig framför datorn, har ingen lust att börja laga mat, gud så jobbigt! men..

Var ju i sthlm igen i helgen och spelade seriespel, men det gick ju som inte så bra för oss! vi förlorade alla matcher, fast dock spelade jag väldigt bra! så de var på så sätt kul. Men på måndagen då vi skulle möta spårvägen då hade jag absolut inga krafter i varken kropp el huvud, helt sjukt! har aldrig vart med om något sådant. Jag försökte verkligen men allt sa emot, kroppen ville inte springa huvudet ville inte. Så de fanns inte så mycket att göra den dagen! Och de blev ju som inte bättre då min gamla skada i armen kom tillbaka, som jag inte känt av sen i sommras. Då kändes det som att hela livet hade rasat, allt var bara dåligt! Men jag är påväg tillbaka..


Jag kände att jag måste få göra nått helt annat! Så på Tisdags kvällen tog jag och Hanna en hockey buss till Timrå och kollade på hockey! Modo-Timrå :) Grym stämning, fullsatt och allt! Jag hade heller aldrig vart på nån sån där hockey match^^ Så de var grymt kul!

Så i helgen har vi de sista seriematcherna, dom går i Kramfors så mamma och pappa ska komma hit och titta! Det ska bli kul! Hoppas bara min arm håller. . . .

Har kollat lite på college också, har hittat ett som verkar rätt bra faktiskt! I Miami :) Med nike sponsor, haha de som var de bästa! nemen.. Åh de går tungt på den fronten, det är ett evighets jobb känns det som! Med att leta och fylla i papper å allt.. jaja får se :)

Det är jobbigt de här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0