Söndagen

Den dag jag inte längtat efter..

På Lördagen vaknade jag upp och tittade ut, helt vitt och fint ute, nog för att jag inte är glad över kylan och så, men det är skönt på ett sätt att det kommit snö, dagarna blir lite ljusare, annars är det bara mörkt hela dagarna och man får ont i huvet och blir bara allmänt nere, så jag tyckte det var bra med lite snö!
På dagen kom pappa med idén att vi skulle fara och spela badminton, så då for hela familjen och spelade! Det var faktiskt riktigt kul... eftersom jag vann, mohaha, min pappa och bror blev inte särskilt glada^^ De är ju inte bra förlorare heller, speciellt inte brorsan!

Det har blivit väldigt halt ute på vägarna, nu speciellt när det kommit snö också, precis då jag har fått körkort blir det halt och snö, då är det inte speciellt kul att köra faktiskt.. Men jag lever då än iaf! Ändå fast jag körde ända till Rosvik igår helt själv ;D men sen skulle vi till Mörön (riktigt inne i skogen) fast då fick Tobbe ta över körningen :) Hade iaf trevligt där på Mörön! Tobbes bröder är ju nästan lika lustiga som han ;D hihi

Nu går bussen om 45 min..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0