Söndag

Nu är serien avklarad och vi höll oss kvar i division 1 iaf :) Dock blev det förlust med 3-1 mot västerås idag! Efter nu tre veckor med träning på veckorna och matcher på helgerna har jag inte vilat helt en enda dag utan träning, så nu har jag fått massa olika små skador! känns tråkigt, imorse på inbollningen kunde jag inte röra mig, då tänkte jag, ska man va tvungen ge upp pga ont i en lilltå, låter ju patetiskt men jag kunde typ inte gå pga den lilltån! Fast med compeed och bomull fixade det sig någorlunda.. Men jag förlorade ändå min singel, känns som det är nått fel på mig, jag fattar ingenting, hade verkligen ingen kraft kvar :P med tanke på inga krafter kvar... Evgeny som sa detta på Åland, "jag har ingen kraft kvar" + sin brytning också! haha det var fan kul ;P ett lustigt minne från Åland, nog för att det bara finns lustiga minnen från den resan! så kul :)

Imorrn ska jag verkligen inte träna nått! Tränarna tycker ju man ska komma dit och "ta en lugn joggingtur" om man är sliten, men det ska inte jag! jag ska ta tag i min hälsa och gå till vårdcentralen och kolla upp min hosta som jag haft i över 1 månad, börjar bli lite less..

Det är så många frågor man vill ha svar på NU, så mycket man funderar över, det finns frågor jag aldrig kommer få reda på men också frågor jag kommer få reda på fast om flera ååår, hur ska man stå ut? Med ett evigt frågetecken i skallen. gå ovetandes, jag vet ingenting längre. Mina drömmar alltså, vad betyder dom? Det är inte ofta man kommer ihåg drömmar, men nu varje natt handlar det om samma sak i princip och jag kommer ju ihåg dom..

Hatar alla val man har i livet, tänk att bara ett val i livet kan göra allt så annorlunda! Om man gör ett val fel, ska man då leva med ångesten hela livet?

Åh nu medans jag sitter och skriver en helt ointressant blogg så kommer håkan hellströms låt nu kan du få mig så lätt upp, de var ett tag sen jag lyssnade på Håkan! Minns då jag hörde den låten för första gången :) Jag jenka och monica satt och väntade på träning, då envisade sig jenka med att jag skulle lyssna på den, jag ville inte för jag tyckte han var kass! men jag lyssnade ändå och lyssnade igen sen några gånger, åh vilken underbar låt :) Och nu är det ju så att alla hans låtar är underbara!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0