Måndag

Då är man tillbaka i Kramfors igen efter en helg i sthlm, gick bra där nere! I lördags mötte vi Näsbypark och spelade 2-2 mot dom, sen igår mötte vi TSK-Malmen och vann med 4-0, så det var riktigt kul! Nu ligger vi 2:a i division 1 =)
För Kramfors var det Jag, Gabbi och Brenda som spelade :) Bodde hos Caxton, han var faktiskt riktigt snäll och vi hade en kul helg, mycket bättre än väntat om man säger så, dock avslutningen på Söndagen SÖG! Vi stressade som fan efter vi hade spelat klart för att hinna med flyget men då vi kommer dit så är flyget försenat 3h och sen blev det ju ytterligare 1 ½ timme. Så vi kom inte fram till Kramfors flygplats förens kl 00.00 ca, då fanns det ju ingen taxi såklart så vi fick vänta en halvtimme och kom inte hem förens kl 1 på natten..

Nu har min ångest för framtiden börjat komma.. Vad kommer hända med mig efter jag gått ut här? Vad vill jag ens? Allt bara snurrar i min hjärna och jag vet inte vart jag ska ta vägen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0