Måndag

Nu är man tillbaka i Kramfors och första träningsdagen är avklarad! Vi började starkt imorse med att springa milen! Sen spelat tennis också såklart :) Var i skolan och sen hjälpte jag Mo och Tess att flytta in! och nyss har jag tränat, måste gå och duscha men jag fastnade här, orkar inte för tillfället.

Det enda jag har framför mig nu är träning, skola och Seriespel några veckor framöver.. Har tre helger framför mig med seriespel, två helger i rad till sthlm sen kommer de hit till Kramfors. Till sist ska jag till sthlm och göra SAT prov också! Efter det har jag en ledig helg och får åka hem.. November kommer bli en tuff månad:/ Känns som det i alla fall.

Du finns i mina tankar hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0